Απώλεια βάρους: 10 σνακ που μπορείς να φας πριν τον ύπνο

Eδώ θα δείτε 10 σνακ που μπορείτε να φάτε αργά το βράδυ πριν τον ύπνο με βάση τα παραπάνω


Απώλεια βάρους: 10 σνακ που μπορείς να φας πριν τον ύπνο - Εικόνα 1

-2 φλιτζάνια ποπ-κορν και 4 κύβους τυρί (σε μέγεθος ζαριού).

-¾ φλιτζανιού γιαούρτι με ½ φλιτζάνι βατόμουρα.

-½ πίτα ολικής άλεσης στην οποία θα αλείψετε χούμους.

-½ φλιτζάνι βρασμένη βρώμη με ½ κουταλιά σκόνη πρωτεΐνης.

-Μία μπανάνα αλειμμένη με μία κουταλιά  φυστικοβούτυρο.

-½ φλιτζάνι τυρί cottage και ¼ φλιτζανιού ανανά.

-Διάφορα λαχανικά κομμένα σε φέτες και 2 κουταλιές ελληνικό γιαούρτι ή χούμους.

-Smoothie το οποίο θα φτιάξετε με 1 φλιτζάνι κεφίρ και ½ φλιτζάνι κρύα φρούτα, όπως ροδάκινα, μούρα ή μάνγκο.

-Κράκερ ολικής άλεσης (με περίπου 60 θερμίδες το ένα) στο οποίο θα απλώσετε ¼ φλιτζανιού τυρί ρικότα και λίγες σταγόνες μέλι.

-1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως αλειμμένη με μία κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ