Επιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο

Η υγεία είναι ένας θησαυρός που μας δίνεται μόνο μία φορά στη ζωή μας. Είναι καθήκον μας να την φροντίζουμε από την παιδική μας ηλικία. Όσο καλύτερα φροντίζετε την υγεία σας, τόσο πιο ευτυχισμένη, μακρύτερη και πιο ενεργή θα είναι η ζωή σας.

Σας προσκαλούμε να δοκιμάσετε την ηλικία του σώματος σας και σας προτείνουμε λίγες ασκήσεις για να βελτιώσετε την υγεία και τη ζωή σας.

Πρώτα απ ‘όλα, δοκιμάστε την ηλικία του σώματος σας.Επιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο - Εικόνα 1

Ξεκινήστε κάνοντας μια μικρή προθέρμανση για να ετοιμάσετε τους μύες σας.

Κατόπιν λυγίστε, προσπαθώντας να φτάσετε στο πάτωμα με τα χέρια σας. Κρατήστε τα πόδια σας και την πλάτη σας ίσια. Απομνημονεύστε το σημείο που μπορούν να φτάσουν τα χέρια σας και μετά σηκωθείτε ξανά.

Τα αποτελέσματα της δοκιμής

20-25 ετώνΕπιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο - Εικόνα 2

Μπορείτε να αγγίξετε το πάτωμα με τα χέρια σας κρατώντας τα πόδια σας ίσια. Οι μύες σας είναι πολύ χαλαροί.

25-38 ετώνΕπιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο - Εικόνα 3

Μπορείτε να αγγίξετε το δάπεδο με τα δάκτυλά σας και λυγίζετε ελαφρά τα γόνατά σας. Συνολικά, η άσκηση δεν σας προκαλεί μεγάλη ενόχληση.

38-50 ετώνΕπιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο - Εικόνα 4

Τα δάχτυλά σας μπορούν να αγγίξουν το πάνω μέρος των ποδιών σας, τα γόνατά σας είναι λυγισμένα και οι μύες σας σφίγγονται. Σε γενικές γραμμές, αισθάνεστε ότι θέλετε να ξανά σηκωθείτε το συντομότερο δυνατό.

Πάνω από 50 ετώνΕπιστήμονες δείχνουν τις ασκήσεις γυμναστικής που μας κάνουν να ζούμε περισσότερο - Εικόνα 5

Δείτε την επόμενη ή προηγούμενη σελίδα πατώντας τα νούμερα

Σελίδες — 1 2

Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ