7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη

Ο πόνος στην πλάτη δεν είναι αστείο. Ανεξάρτητα από το αν κάποιος έχει ένα πολύ δραστήριο τρόπο ζωής ή όχι, ο κάθε ένας από εμάς κινδυνεύει να καταστρέψει την σπονδυλική του στήλη με τις καθημερινές δουλειές.

Ευτυχώς για εσάς, έχουμε μερικές απλές και αποτελεσματικές  ασκήσεις που σας εγγυόμαστε ότι θα σας απαλλάξουν από τυχόν πόνους στην πλάτη.

Άσκηση 1

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα0

Ξαπλώστε με την πλάτη λυγίστε το δεξί πόδι και τεντώστε το αριστερό προς το κεφάλι.

Πιάστε το και με τα δυο χέρια πίσω από το γόνατο και τραβήξτε το προς το στήθος. Κρατήστε το τράβηγμα για 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβετε την άσκηση δυο φορές ακόμη για κάθε πόδι.

Άσκηση 2

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα1

Ξαπλώστε στο πάτωμα,λυγίστε τα πόδια. Πιάστε το ένα πόδι με τα δυο χέρια και φέρτε το προς το στήθος. Κρατήστε για 20 δευτερόλεπτα.

Επαναλάβατε την άσκηση και για τα δυο πόδια δυο φορές.

Άσκηση 3

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα2

Ξαπλώστε στο πάτωμα. Απλώστε το δεξί χέρι σε ορθή γωνία με το σώμα σας. Απλώστε το αριστερό πόδι σας ευθεία κάτω. Προσπαθήστε να φέρετε το δεξί γόνατο προς την αριστερή πλευρά ώστε σχεδόν να φτάσει το αριστερό χέρι. Κρατήστε σε αυτή τη θέση για 20 δευτερόλεπτα. Επαναλάβατε δυο φορές για κάθε γόνατο.

Άσκηση 4

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα3

Ξαπλώστε και λυγίστε το αριστερό γόνατο. Σταυρώστε  το άλλο πόδι λυγισμένο πάνω από τον αριστερό μηρό. Αργά σπρώξτε το αριστερό το αριστερό γόνατο προς το κεφάλι. Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα. Αλλάξτε πόδι και επαναλάβατε.

Άσκηση 5

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα4

Γονατίστε στο πάτωμα και φέρτε το ένα πόδι λυγισμένο εμπρός και το άλλο πίσω σας. Σπρώξτε ελαφρά προς τα εμπρός τεντώνοντας το πίσω.

Άσκηση 6

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα5

Ξαπλώστε στην μια μεριά και λυγίστε το επάνω πόδι πιάνοντας με το χέρι στον αστράγαλο, νιώθοντας την πίεση στον μηρό. Η σπονδυλική στήλη σας δεν θα πρέπει να τεντώνεται πολύ προς τα πίσω. Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα. Επαναλάβατε από την άλλη πλευρά.

Άσκηση 7

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα6

Σταθείτε με τα χέρια τεντωμένα να ακουμπούν σε ένα τραπέζι. Λυγίστε ελαφρά τον κορμό σας προς τα εμπρός, λυγίζοντας τα γόνατα ελαφρά ώστε να πιάνετε την άκρη του τραπεζιού με τα χέρια. Τα χέρια σας πρέπει να είναι τεντωμένα και το κεφάλι σας στο επίπεδο των ώμων σας. Κρατήστε την θέση αυτή για 10 δευτερόλεπτα. Μετά σταθείτε σε ευθεία και λυγίστε το σώμα σας σε κάθε πλευρά, την μια μετά την άλλη.

Σίγουρα μετά θα αισθάνεστε κάπως έτσι:

7 καταπληκτικές ασκήσεις για μια υγιή σπονδυλική στήλη - Εικόνα7
Πηγή

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ