4 πράγματα που πρέπει να κάνεις αν αισθάνεσαι πως έχεις «πιάσει πάτο»

Όλα σου φαίνονται μαύρα και γενικώς «αυτομαστιγώνεσαι». Κακά τα ψέματα, όλες μας έχουμε περάσει τη φάση «δε θέλω να δω κανέναν» και το σκηνικό κλάμα, σοκολάτες και σκέπασμα κάτω από το κρεβάτι σου φαίνεται πολύ οικείο.

Όταν η ψυχολογία σου έχει πέσει στα πατώματα δε βλέπεις τίποτα καθαρά. Ό,τι και αν ακούς είναι αδιάφορο και ο στίχος του Γιάννη Πάριου «πιο καλή η μοναξιά» είναι αυτό που σε εκφράζει. Αδιαφορείς για τη δουλειά, έχεις σταματήσει να φλερτάρεις, γκρινιάζεις για τα πάντα και το μόνο που θες να κάνεις είναι να μείνεις στο κρεβάτι με κλειστά τα πατζούρια και τις κουρτίνες. Όχι, «έπιασες πάτο» και πρέπει να σηκωθείς. Πώς;

1. Γράψε ημερολόγιο: Αποτύπωσε στο χαρτί όλα όσα σε προβληματίζουν, σε πονάνε και έτσι «βγάλε» τα από μέσα σου. Αν θες γράψε και ένα γράμμα σε κάποιον δικό σου για να εκφράσεις μία συγγνώμη ή και ένα σ’ αγαπώ.

2. Βρες φωτογραφίες από τις καλοκαιρινές σου διακοπές: Εδώ θέλει προσοχή. Αν είσαι έτσι εξαιτίας του πρώην, προς θεού μην αρχίσεις να χαζεύεις φωτό από το τελευταίο σας καλοκαίρι στη Σαντορίνη. Τόσες έχεις μαζέψει με τις φίλες σου από τη Μύκονο. Θυμήσου τις παλιές σας τρέλες και σήκωσε το τηλέφωνο. Ναι, φεύγεις για… Μύκονοοοο.

3. Φτιάξε τη δική σου λίστα με τραγούδια: Άσε το μελόδραμα στην άκρη και ξεκίνα να χορεύεις στο σαλόνι (το μπαλκόνι ή και το μπαράκι). Ξέθαψε λίγο JLO, λίγο Beyoncé και όλα καλά.

4. Περιποιήσου την εξωτερική σου εμφάνιση: «Θα γίνω μία κούκλα» αυτό να έχεις ως στόχο και λάβε τα μέτρα σου. Άλλαξε τα μαλλιά σου, κλείσε ραντεβού για μανικιούρ και πεντικιούρ και κάνε και μερικές φυσικές συνταγές ομορφιάς στο σπίτι.

Πηγή:stroumfaki.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ