Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν ξεκινήσεις να περπατάς για 20 λεπτά την ημέρα

Η άσκηση μπορεί να είναι ένας συνεχής αγώνας για κάποιους, ειδικά όταν είμαστε πολύ απασχολημένοι. Μπορεί να γίνει ένα τεράστιο βάρος που ξεχνάμε γιατί το ξεκινήσαμε αρχικά.

Ένας από τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι πηγαίνουν γυμναστήριο είναι να γυμνάσουν το σώμα τους, αλλά υπάρχουν πολλά μη φυσικά οφέλη που μπορεί να έχει και η άσκηση – ακόμα και όταν είναι κάτι τόσο απλό όσο ένα σύντομος περίπατος. Στην πραγματικότητα, το περπάτημα μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κινηθείτε.

Στους ενήλικες συνιστάται να γυμνάζονται 2 ώρες και 30 λεπτά την εβδομάδα, που ισοδυναμεί με περίπου 21 λεπτά περπάτημα την ημέρα.

Ίσως αν ξέρατε πόσο ωφέλιμο είναι το περπάτημα, θα βρίσκατε το χρόνο γι’ αυτό. Εδώ είναι 7 πράγματα που προσφέρει το περπάτημα σε σας, εκτός από την απώλεια κιλών.

1. Ενισχυμένη διάθεση

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν ξεκινήσεις να περπατάς για 20 λεπτά την ημέρα - Εικόνα 1

Πιστέψτε το ή όχι, ένας μικρός, ελαφρύς περίπατος έχει τη δυνατότητα να φτιάξει άμεσα την διάθεσή μας. Αυτό συμβαίνει επειδή το περπάτημα έχει τη δυνατότητα να τροποποιήσει αρκετά το νευρικό σας σύστημα, έτσι ώστε κάθε οργή ή εχθρότητα που κρατάτε μέσα σας να αρχίσει πραγματικά να μειώνεται.

2. Εμπλουτισμένη δημιουργικότητα

Μια μελέτη διαπίστωσε ότι μια απλή βόλτα μπορεί να εξωτερικεύσει τον δημιουργικό σας εαυτό. Έτσι φέρτε μαζί σας ένα σημειωματάριο στη βόλτα σας, καθώς το περπάτημα μπορεί να διεγείρει μερικές έξυπνες ιδέες για το project σας ή το επόμενο μυθιστόρημά σας.

3. Λιγότερο άγχος

Ένας γρήγορος περίπατος μπορεί να βοηθήσει στην τόνωση των ενδορφινών, οι οποίες μπορούν να μειώσουν τις ορμόνες του στρες και ακόμη και να βοηθήσουν στην ήπια κατάθλιψη. Έτσι εάν αισθάνεστε ιδιαίτερα ανήσυχοι για μια κατάσταση, ξεκινήστε μια βόλτα και αισθανθείτε το στρες να απομακρύνετε.

4. Βελτιωμένα οστά και αρθρώσεις

Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν ξεκινήσεις να περπατάς για 20 λεπτά την ημέρα - Εικόνα 2

Το περπάτημα σε τακτική βάση μπορεί να προσφέρει περισσότερη κινητικότητα των αρθρώσεων. Όσον αφορά τα οστά σας, το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στον περιορισμό της απώλειας οστικής μάζας και τη μείωση του κινδύνου καταγμάτων. Αυξήστε το περπάτημα από τα 21 λεπτά στα 30 λεπτά και μειώστε τον πόνο, τη δυσκαμψία και τις φλεγμονές, σύμφωνα με το Ίδρυμα Αρθρίτιδας.

5. Χαμηλότερος κίνδυνος για καρδιοπάθειες

Γνωρίζουμε ότι το τρέξιμο μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου καρδιακής νόσου ή εγκεφαλικού επεισοδίου, αλλά το περπάτημα μπορεί να είναι εξίσου αποτελεσματικό. Το γρήγορο περπάτημα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, υψηλής χοληστερόλης και διαβήτη εξίσου με το τρέξιμο, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Εργαστήριο Lawrence Berkeley στο Berkley.

6. Καλύτερη υγεία των ματιών

Το περπάτημα τρεις ή περισσότερες φορές την εβδομάδα μπορεί να μειώσει την αυξημένη ενδοφθάλμια πίεση (IOP). Αυτό μπορεί να επιβραδύνει την πρόοδο του γλαυκώματος, μια ασθένεια που βλάπτει το οπτικό νεύρο του ματιού σας. Η μείωση της ενδοφθάλμιας πίεσης μπορεί να αποτρέψει την πρόκληση βλάβης στο οπτικό νεύρο.

7. Κινητικότητα του εντέρου

Το περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε την κινητικότητα του εντέρου. Έτσι, εάν υποφέρετε από δυσκοιλιότητα, κάντε μια βόλτα γύρω από το τετράγωνο. Το περπάτημα είναι επίσης γνωστό ότι βοηθά στην πέψη, γι ‘αυτό οι γιατροί προτείνουν το περπάτημα μετά το φαγητό.

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ