Έξυπνο κόλπο για να κάνεις το μπαγιάτικο ψωμί αφράτο και μαλακό σαν φρέσκο σε λίγα λεπτά

συνταγές

Το ψωμί καταλαμβάνει μια μοναδική θέση στη διατροφή μας, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 1/10 των θερμίδων που καταναλώνουν οι περισσότεροι άνθρωποι στη Δύση και το 40% της θερμιδικής κατανάλωσης σε ορισμένες μη δυτικές χώρες, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο προϊόν διατροφής. Άσπρο, ολικής άλεσης, σταρένιο ή πολύσπορο, το ψωμί στον 21ο αιώνα αποτελεί την απόλυτη καθημερινή συνήθεια.

Το ψωμί είναι απαραίτητο στη διατροφή, είτε κάνουμε δίαιτα για απώλεια βάρους είτε όχι

Από τη μια η παράδοση που το θέλει να συνοδεύει όλα σχεδόν τα γεύματα της ημέρας και από την άλλη η προκατάληψη ότι παχαίνει, δημιουργούν μια μπερδεμένη εικόνα στη διατροφική συνείδηση των πολιτών, ιδιαίτερα δε των γυναικών. Ωστόσο για την καλύτερη πέψη και ισορρόπηση της γλυκόζης, η κατανομή των υδατανθράκων μπορεί να γίνεται 30% της ημερησίας ποσότητας από το πρωί μέχρι μεσημέρι, το 40% από το μεσημεριανό μέχρι το βραδινό και το 30% για το βραδινό και προ του ύπνου ενδιάμεσο.

Έξυπνο κόλπο για να κάνεις το μπαγιάτικο ψωμί αφράτο και μαλακό σαν φρέσκο σε λίγα λεπτά - Εικόνα 1

Πώς θα επαναφέρουμε τη χαμένη φρεσκάδα ενός φαινομενικά μπαγιάτικου ψωμιού

Τώρα που έχουμε περιορίσει τις καθημερινές μας εξόδους μπορούμε να φυλάξουμε το ψωμί στην κατάψυξη και στη συνέχεια να το ζεστάνουμε στο φούρνο ώστε να είναι φρέσκο. Αν, όμως, το αφήσουμε εκτός ψυγείου θα διαπιστώσουμε πως τη δεύτερη μέρα η φρατζόλα μας ήδη θα είναι σκληρή και δε θα μας κάνει αίσθηση να την φάμε. Ωστόσο, υπάρχει μια μέθοδος που θα κάνει το ψωμί μα φρέσκο και μυρωδάτο σαν να βγήκε μόλις τώρα από τον φούρναρη.

Πώς θα δώσεις τη χαμένη φρεσκάδα στο ψωμί βήμα- βήμα

Προθέρμανε τον φούρνο στους 150°C. Άνοιξε την βρύση και βάλε από κάτω το ψωμί για να το βρέξεις. Το νερό, όταν θερμανθεί, θα γίνει ατμός που θα ενυδατώσει ξανά το ψωμί από μέσα. Σιγουρέψου ότι θα βρέξεις την κρούστα. Βάλε το ψωμί σε μια σχάρα στον φούρνο και ψήσε για 5 λεπτά. Στη συνέχεια πιάσε με το χέρι σου για να δεις την διαφορά. Μπορεί να χρειαστεί έως 15 λεπτά για να επανέλθει το ψωμί καθώς εξαρτάται από το νερό που έχει απορροφήσει. Όταν η κρούστα του ψωμιού γίνει πάλι τραγανή και το εσωτερικό μέρος μαλακό, τότε είναι έτοιμο. Μετάφερέ το στον πάγκο σου και κάλυψέ το με μια πετσέτα για λίγα λεπτά ώστε να κρατήσει τον ατμό περισσότερο. Κόψε το ψωμί σε φέτες και απόλαυσέ το!

Πηγή

Διαβάστε περισσότερα

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ