Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook X (Twitter) Instagram Vimeo
    NewSide
    Τρίτη, 15 Ιουλίου
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΔΙΑΦΟΡΑ
    • ΠΕΡΙΕΡΓΑ
    • LIFESTYLE
    • ΤΑΞΙΔΙ
    • PEOPLE
    • ΑΣΤΕΙΑ
    • ΖΩΔΙΑ
    • MEDIA
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΦΙΛΟΖΩΙΚΑ
    • ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    NewSide
    Αρχική » Το παρασκήνιο πίσω από ένα εντυπωσιακό διαφημιστικό στα 828 μέτρα – Πρωταγωνίστρια μια θαρραλέα γυναίκα
    ΚΟΣΜΟΣ

    Το παρασκήνιο πίσω από ένα εντυπωσιακό διαφημιστικό στα 828 μέτρα – Πρωταγωνίστρια μια θαρραλέα γυναίκα

    11 Ιουνίου 2025Updated:11 Ιουνίου 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια5 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn WhatsApp Email
    Follow Us
    Google News Flipboard
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Email Telegram

    Πώς γυρίστηκε το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία» – Μια γενναία γυναίκα στα 828 μ. από το έδαφος

    Η αεροπορική εταιρεία Emirates αποδεικνύει ότι το όραμα και η τόλμη μπορούν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά επικό. Το 2020, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια διαφήμιση που σίγουρα άφησε το κοινό με ανοιχτό το στόμα. Η διαφήμιση αυτή δεν ήταν απλώς μια διαφημιστική καμπάνια για να προωθήσει πτήσεις, αλλά μια πραγματική ωδή στην περιπέτεια, την πολυτέλεια και την αίσθηση του απίθανου. Αν αναρωτιέστε πώς κατάφεραν να γυρίσουν το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία», με πρωταγωνίστρια μια γενναία skydiver, ετοιμαστείτε να βυθιστείτε σε μια ιστορία γεμάτη αδρεναλίνη, τόλμη και αμέτρητους κινδύνους.

    Μια τολμηρή ιδέα σε μια δύσκολη εποχή

    Το 2020 δεν ήταν μόνο μια χρονιά που επηρεάστηκε από την πανδημία του COVID-19, αλλά και μια χρονιά γεμάτη αβεβαιότητες για τις αεροπορικές εταιρείες παγκοσμίως. Η Emirates ήθελε να στείλει ένα μήνυμα αισιοδοξίας και ανθεκτικότητας, και τι καλύτερος τρόπος να το κάνει από το να δημιουργήσει κάτι πραγματικά εντυπωσιακό και γεμάτο τόλμη. Στην καρδιά αυτής της ιδέας βρισκόταν το Burj Khalifa, το ψηλότερο κτίριο στον κόσμο, που συνδέθηκε με το μήνυμα της ανώτερης αίσθησης του ταξιδιού και της δύναμης του ανθρώπινου πνεύματος.

    Η καμπάνια είχε ένα απλό αλλά ισχυρό σλόγκαν: «Είμαστε στην κορυφή του κόσμου». Ένα σλόγκαν που δεν μιλούσε μόνο για το μεγαλείο του Ντουμπάι, αλλά και για την ελπίδα και την αισιοδοξία που μπορούσε να αναδείξει η αεροπορική βιομηχανία, παρά τις δυσκολίες που αντιμετώπιζε ο κόσμος εκείνη την περίοδο. Η πρόκληση όμως δεν ήταν μόνο το μήνυμα, αλλά και το πώς να το φέρουν σε πέρας με τρόπο που να εντυπωσιάσει και να προκαλέσει συναισθήματα στον θεατή.

    Η επιλογή της πρωταγωνίστριας: Μια γυναίκα γεμάτη θάρρος

    Για να φέρουν τη διαφήμιση σε ζωή, η ομάδα της Emirates ήξερε ότι χρειάζονταν κάποιον πραγματικά εξαιρετικό. Η επιλογή έπεσε στην Nicole Smith-Ludvik, μια επαγγελματία skydiver με αμέτρητες ώρες πτήσεων και ιστορία γεμάτη περιπέτεια. Η Nicole δεν ήταν μόνο άριστη στο σπορ της, αλλά είχε και μια προσωπική ιστορία που την έκανε ιδιαίτερα συμπαθή στο κοινό. Το παρολίγο μοιραίο ατύχημα που υπέστη στο παρελθόν, το οποίο και ξεπέρασε με σθένος, την έκανε το απόλυτο πρόσωπο για αυτή την τολμηρή καμπάνια.

    Η Nicole, με τη γενναιότητα και την ανθεκτικότητά της, ήταν ο ιδανικός άνθρωπος να σταθεί στην κορυφή του Burj Khalifa και να δώσει ζωή σε αυτό το φιλόδοξο όραμα της Emirates.

    Ο σχεδιασμός και η εκπαίδευση: Το αδύνατο γίνεται δυνατό

    Η ιδέα ήταν εξαιρετικά φιλόδοξη, αλλά η υλοποίησή της απαιτούσε αμέτρητες ώρες σχεδιασμού και προετοιμασίας. Η κορυφή του Burj Khalifa, με ύψος 828 μέτρα από το έδαφος, είναι μια από τις πιο δύσκολες και επικίνδυνες τοποθεσίες για οποιαδήποτε δραστηριότητα. Για να γίνει αυτό το εγχείρημα πραγματικότητα, οι ειδικοί στην ασφάλεια, οι μηχανικοί και οι κινηματογραφιστές συνεργάστηκαν στενά για μήνες, χαρτογραφώντας κάθε λεπτομέρεια του χώρου.

    Η Nicole υποβλήθηκε σε αυστηρή εκπαίδευση, προκειμένου να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλειά της κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Οι κινήσεις της έπρεπε να είναι ακριβείς και να μην αφήνουν περιθώριο για λάθη, καθώς η παραμικρή αναστάτωση θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες. Η ομάδα των ειδικών εκπαίδευσε την Nicole για να παραμείνει ήρεμη και συγκεντρωμένη, ακόμα και κάτω από τις πιο δύσκολες συνθήκες.

    Η ημέρα των γυρισμάτων: Ανάβαση στην κορυφή

    Η ημέρα των γυρισμάτων ξεκίνησε νωρίς το πρωί, με την ομάδα να παίρνει το ασανσέρ για τον 160ο όροφο του Burj Khalifa. Από εκεί, ακολούθησαν 75 λεπτά ανάβασης μέσω μιας στενής, σπειροειδούς σκάλας για να φτάσουν στην κορυφή του κτιρίου. Η εικόνα της Nicole, ασφαλισμένη με μια ειδικά σχεδιασμένη πλατφόρμα ασφαλείας και μια κρυφή ζώνη, στέκοντας με το απέραντο θέαμα γύρω της, ήταν απλώς εντυπωσιακή.

    Για την καταγραφή των γυρισμάτων χρησιμοποιήθηκαν εξειδικευμένα μη επανδρωμένα αεροσκάφη και ελικόπτερα, που κατέγραψαν μοναδικά πλάνα από διάφορες γωνίες και ύψη. Η ομάδα ήθελε να αποτυπώσει την επιβλητικότητα της στιγμής και την αίσθηση του μεγαλείου, με την Nicole να στέκεται αγέρωχη στην κορυφή του κόσμου.

    Ο αντίκτυπος και η συνέχεια: Μια καμπάνια που έγινε viral

    Η διαφήμιση κυκλοφόρησε και γρήγορα έγινε viral. Οι εικόνες της Nicole να στέκεται στην κορυφή του Burj Khalifa απέσπασαν εκατομμύρια προβολές σε πλατφόρμες όπως το YouTube, το Instagram και το TikTok, εντυπωσιάζοντας το κοινό με την τολμηρή και συναρπαστική της φύση. Περισσότερο από μια διαφήμιση για αεροπορικές πτήσεις, το σποτ ήταν μια δήλωση για τη δύναμη της ανθρώπινης φιλοδοξίας και της αντοχής.

    Η επιτυχία της καμπάνιας ήταν τόσο μεγάλη που ακολούθησε και μια συνέχεια. Αυτή τη φορά, η Nicole βρέθηκε ξανά στην κορυφή του Burj Khalifa, αυτή τη φορά με ένα Airbus A380 της Emirates να περνά ακριβώς μπροστά και πίσω της. Αυτό το κατόρθωμα απαιτούσε απόλυτο συντονισμό και μεταξύ του κινηματογραφικού συνεργείου και του πιλότου του αεροπλάνου, και αποτέλεσε το επιστέγασμα της διαφημιστικής εκστρατείας της Emirates για την προώθηση της Expo 2020 στο Ντουμπάι.

    Μια διαφήμιση που θα μείνει στην ιστορία

    Το «πιο επικίνδυνο διαφημιστικό σποτ στην Ιστορία» δεν ήταν απλώς μια ανατρεπτική ιδέα για μια εταιρεία. Ήταν ένα σύμβολο της ανθεκτικότητας, του θάρρους και της επιθυμίας για καινοτομία σε έναν κόσμο γεμάτο αβεβαιότητες. Η καμπάνια της Emirates απέδειξε ότι η δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος δεν έχει όρια και ότι, με σωστή προετοιμασία και τόλμη, τα πάντα είναι δυνατά.

    Post Views: 1.356
    24 Νέα
    Follow on Google News Follow on Flipboard
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
    Previous ArticleΓιώργος Κοψιδάς: Βρίσκομαι εκτός δουλειάς τους τελευταίους μήνες και διαχειρίζομαι τις οικονομίες μου
    Next Article Στιγμιότυπα από τη βραδινή εμφάνιση της Ιωάννας Τούνη στο Ντουμπάι – Τι δημοσίευσε στα social media

    Ενδιαφέροντα

    Υπάλληλος στην Ισπανία φέρεται να μην εργάστηκε για 6 χρόνια χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι

    8 Ιουλίου 2025

    Το μεγαλύτερο θαλάσσιο ον στον πλανήτη – Ένα είδος που μπορεί να φτάσει τα 300 χρόνια ζωής

    3 Ιουλίου 2025

    Ιδιαίτεροι νόμοι που ισχύουν στην Ελβετία: Μεγάλο πρόστιμο σε οδηγό για παραβίαση απόστασης ασφαλείας

    2 Ιουλίου 2025

    Η ιστορική καταγωγή των Τούρκων: Ογούζοι, Σελτζούκοι και Οθωμανοί μέσα στον χρόνο

    2 Ιουλίου 2025

    Η μεγαλύτερη πεζοπορική διαδρομή στον κόσμο: Περνά από 17 χώρες και 2 ηπείρους

    2 Ιουλίου 2025

    Το πυρηνικό σύστημα “Νεκρό Χέρι” της Ρωσίας: Ποια είναι η ιστορία του και τι ισχύει σήμερα

    2 Ιουλίου 2025

    Η ιστορία του Pony Express: Η ταχυδρομική υπηρεσία που λειτούργησε μόνο 18 μήνες αλλά άφησε το στίγμα της

    2 Ιουλίου 2025

    Η ανακάλυψη του τάφου του Φαραώ Thutmose II στην Αίγυπτο και η αρχαιολογική της σημασία

    2 Ιουλίου 2025

    Ιστορικό σπίτι έχει σήμερα κόστος επισκευών πολλαπλάσιο από το αρχικό του κόστος

    2 Ιουλίου 2025

    Πώς ένα ζευγάρι κατασκεύασε τη δική του πισίνα σε 25 ημέρες

    18 Ιουνίου 2025

    Η ανθρώπινη πλευρά του Αλέξανδρου Πασχαλάκη μέσα από μια προσωπική εξομολόγηση

    18 Ιουνίου 2025

    Η Earth Villa του Ιάπωνα αρχιτέκτονα Sou Fujimoto και η μοναδική της αρχιτεκτονική

    11 Ιουνίου 2025

    Comments are closed.

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΡΘΡΑ
    BEST VIDEOS

    Κορίτσι μπήκε στο νερό για να σώσει γατάκι που είχε παγιδευτεί – Η πράξη της συγκίνησε το διαδίκτυο

    LIFESTYLE

    Απρόσμενη στιγμή: Ο Trannos τραγουδά Χριστοδουλόπουλο – Πώς αντέδρασε το κοινό

    ΔΙΑΦΟΡΑ

    Γυναίκα ανακαίνισε την κουζίνα της με 230 ευρώ και εντυπωσίασε με το αποτέλεσμα

    LIFESTYLE

    Το μπάνιο της Νατάσας Θεοδωρίδου με ροζ μάρμαρο και μίνιμαλ αισθητική εντυπωσιάζει με το στιλ του

    ΓΥΝΑΙΚΑ

    Γυναίκα μοιράζεται τις ασκήσεις που την βοήθησαν στη βελτίωση της φυσικής της κατάστασης και την απώλεια βάρους

    ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ

    Πώς μιλούσαν στα ’80s; 10 εκφράσεις που έχουν αλλάξει ή ξεχαστεί με τον χρόνο

    ΤΑΞΙΔΙ

    Το γεφύρι του Μανώλη «χάνεται» κάτω από τη λίμνη τον χειμώνα και ξαναεμφανίζεται κάθε καλοκαίρι

    ΓΥΝΑΙΚΑ

    Πώς να προετοιμάσετε την επιδερμίδα σας πριν το μακιγιάζ για καλύτερο αποτέλεσμα

    ΑΣΤΕΙΑ

    Αυστραλός βρήκε ευρηματική λύση για το παράνομο παρκάρισμα, εμπνευσμένη από την Ελλάδα

    ΓΥΝΑΙΚΑ

    Πώς να περιποιηθείτε την επιδερμίδα σας με φυσικά μέσα – Συμβουλές περιποίησης για καλύτερη υφή και λάμψη

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ
    • LIFESTYLE
      Ιφιγένεια Τζόλα: Η καταγωγή της και η σχέση με την αδερφή της

      Η Ιφιγένεια Τζόλα, μια από τις ανερχόμενες ηθοποιούς της ελληνικής τηλεόρασ...

    • ΔΙΑΦΟΡΑ
      Χειρομαντεία:Η γραμμή στο χέρι σας ονομάζεται «Γραμμή του Γάμου» και δείχνει πότε θα παντρευτείτε!

      Στην χειρομαντεία, οι γραμμές του γάμου αναφέρονται ως και γραμμές της ένωσ...

    • LIFESTYLE
      Η νέα ζωή της Εβελίνας Παπαντωνίου μετά την αποχώρησή της από το μόντελινγκ

      Η Εβελίνα Παπαντωνίου ανήκει στα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Ελλάδας, έχοντ...

    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
      Βεβαίωση εργοδότη: Πού θα τη βρείτε και πώς να την εκτυπώσετε ηλεκτρονικά

      Η Βεβαίωση Εργοδότη είναι ένα πολύτιμο έγγραφο για τους εργαζόμενους, καθώς...

    • MEDIA
      Greek-flix: Εφαρμογή για streaming σειρών, ταινιών και ελληνικών καναλιών

      Greek-Flix: Η Απόλυτη Εφαρμογή για Δωρεάν Σειρές, Ταινίες και Ελληνικά Κανά...

    • MEDIA
      Δωρεάν περιεχόμενο στο YouTube: Ταινίες διαθέσιμες για όλους

      Οδηγός για Δωρεάν Ταινίες μέσω YouTube: Πώς να Απολαύσετε Ταινίες χωρίς Δια...

    • LIFESTYLE
      Θάλεια Προκοπίου: Πώς είναι σήμερα και τι κάνει η πρώην πρωθιέρεια των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας

      Η Θάλεια Προκοπίου ήταν αναμφίβολα μία από τις πιο εντυπωσιακές παρουσίες σ...

    • MEDIA
      3,5 εκατ. για το 65%: Τίναξε τη μπάνκα στο Dragon’s Den ο Γιοχάη με προσφορά-μαμούθ, το προϊόν που τον ξετρέλανε

      Ο δεύτερος κύκλος του «Dragons Den» ολοκληρώθηκε με το τελευταίο επεισόδιο...

    • LIFESTYLE
      Το μπάνιο της Νατάσας Θεοδωρίδου με ροζ μάρμαρο και μίνιμαλ αισθητική εντυπωσιάζει με το στιλ του

      Το μπάνιο της Νατάσας Θεοδωρίδου που μοιάζει βγαλμένο από όνειρο Αν αναρωτι...

    • ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ
      Πώς μιλούσαν στα ’80s; 10 εκφράσεις που έχουν αλλάξει ή ξεχαστεί με τον χρόνο

      10 φράσεις από τα ‘80s που σήμερα ακούγονται σαν... εξωγήινη γλώσσα Αν μεγα...

    INTERZITA LTD EOOD © | 2015 - 2025
    • ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
    • Σχετικά με εμάς

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.